Iz recenzije:
Mojster fotografije Jendo Štoviček je izhajal iz klasične fotografije, iz poudarjene želje do živega stika z izbranimi motivi, ki se jim je posvečal v klasičnih fotografskih okoljih. V osnovi je njegova fotografija stilizirana izkušnja nadvse intenzivnega doživljanja sveta in dojemanja le-tega v smislu vizualne zaznave. Edino fotograf, ki išče predano, vztrajno in v fotografiji vedno najde sozvočje s svojim notranjim svetom, se lahko uvrsti med najboljše.
Fotografije Jenda Štovička so nastajale premišljeno, organizirano, vsebinsko in formalno pretehtano. Njegove fotografske zaznave so bile vpete v širši miselni okvir, ki je v njegovem opusu – v njegovem tematskem razponu in stilni uravnoteženosti fotografij – obsegala najrazličnejše pomenske usmeritve in vsebine, porazdeljene po raznovrstnih tematikah in samostojnih ustvarjalnih sklopih. Njemu tako ljube oblike so bile ustrezno uglašene, fotografske podobe pa so prepričljivo podajale refleksije in hkrati nakazovale simbolne pomene, ki so spremljali funkcijo in konvencionalno obravnavo vsakega izmed žanrov. V tem kontekstu so portretne fotografije Jenda Štovička praviloma prejemale mednarodna priznanja in nagrade. Mnoge njegove portretne podobe so ostale v živem spominu generacije, ki je živela z njimi, vse pa bodo ostale zapisane v zgodovinski spomin časa, ko so bili zapisi njihovih obrazov še analogni.
Tatjana Pregl Kobe